№
|
День тижня, дата
|
Зміст організаційно-методичної роботи
|
Час виконання
|
Примітка
|
1.
|
Четвер,
12.03.20
|
1.
Ознайомлення
з новими нормативними документами (постанова «Про
запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19» https://www.kmu.gov.ua/npas/pro-zapobigannya-poshim110320rennyu-na-teritoriyi-ukrayini-koronavirusu-covid-19)
2.
Інформування
батьків та учнів про припинення навчального процесу, відповідно до наказу
відділу освіти в телефонному та онлайн режимі.
3.
Консультація
учнів батьків про запровадження дистанційної форми навчання учнів, та методи
його впровадження.
4.
Корегування
календарно-тематичного планування на ІІ семестр
5.
Робота
зі шкільною документацією (класним журналом).
7.
Підготовка
і розміщення матеріалів з предмету математика та інформатика для учнів 5-11 класів
згідно розкладу уроків на сайті та в соціальній мережі Viber.
|
9.00-10.00
10.00-11.00
11.00-12.00
12.00-14.00
|
Д/з 11 класз інформатики. Опрацювати матеріали до уроку
|
2.
|
П’ятниця,
13.03.20
|
1.
Участь
у вебінарі на каналі YouTube (https://www.youtube.com/watch?v=VGMUUonUTas) щодо організацій та проведення дистанційного
навчання за допомогою сервісу Google ClassRoom.
2.
Робота
зі шкільною документацією (класним журналом)
3.
Створення
платформи на базі сервісу Google ClassRoom для організації дистанційного навчання учнів
4.
Підготовка
і розміщення матеріалів з предмету математика та інформатика для учнів 5-11 класів
згідно розкладу уроків на сайті та в соціальній мережі Viber
|
9.00-10.00
10.00-11.00
11.00-12.00
12.00-14.00
|
Д/з 9 клас з
інформатики по темі . Прочитати у
підручнику пункт 8,3 ст227. Виконати завдання 2 ст234.
Д/з 8 клас з інформатики. Створити проект програми
за зразком на сторінці 215 в підручнику, прочитати п 6.5 ст 216 та переглянути презентацію до уроку.
|
3.
|
Понеділок,
16.03.20
|
1.
Відбір
веб-сервісів для дистанційного навчання.
2.
Робота
зі шкільною документацією (класним журналом)
3.
Надання
консультативної допомоги педагогічним працівникам , щодо наповнення
навчальними матеріалами та здійснення зворотного зв’язку між усіма учасниками
освітнього процесу в телефонному та онлайн-режимі.
4.
Забезпечення
технічної підтримки роботи шкільних сайтів дистанційного навчання.
|
9.00-10.00
10.00-11.00
11.00-12.00
12.00-14.00
|
Д/з 5 клас з інформатики Прочитати у підручнику
пункт 4.2 ст169. Виконати завдання 6, 9 ст176.
Д/з 9 клас з інформатики . Прочитати у підручнику
пункт 9.1 ст237. Виконати завдання 4, 6 ст247. https://1drv.ms/p/s!AmFK46j01yMtkkNrWB8h9Tb9WL6k
|
4.
|
Вівторок,
17.03.20
|
1.
Надання
консультативної допомоги педагогічним працівникам , щодо наповнення
навчальними матеріалами та здійснення зворотного зв’язку між усіма учасниками
освітнього процесу в телефонному та онлайн-режимі.
2.
Оповіщення
у групі Viber важливої інформації для батьків та учнів, контроль за
виконанням завдань учнями.
3.
Робота
зі шкільною документацією (класним журналом)
4.
Консультації
з батьками в телефонному режимі.
5.
Відбір
веб-сервісів для дистанційного навчання.
6.
Підготовка
і розміщення матеріалів з предмету математика та інформатика для учнів 5-11
класів згідно розкладу уроків на сайті та в соціальній мережі Viber.
7.
Збір
виконаних практичних завдань,
відповідей на тести учнями.
|
9.00-10.00
10.00-11.00
11.00-12.00
12.00-14.00
|
Д/з10 клас з інформатики Завантажити з Інтернету
програму Adobe Photoshop та розглянути основні елементи вікна програми та
принципи роботи з файлами(відкриття збереження ) та переглянути презентацію
до уроку. https://1drv.ms/p/s!AoVJdYAQq_Xki2UkA5jQgpk3jQ3k?e=aFvFO4
|
5.
|
Середа,
18.03.20
|
1.
Дослідження
досвіду передових вчителів і науковців.
2.
Відбір
веб-сервісів для дистанційного навчання.
3.
Підготовка
і розміщення матеріалів з предмету математика та інформатика для учнів 5-11 класів
згідно розкладу уроків на сайті та в соціальній мережі Viber
4.
Збір
виконаних практичних завдань,
відповідей на тести учнями.
5.
Робота
зі шкільною документацією (класним журналом)
6.
Участь
у вебінарі на каналі YouTube (https://www.youtube.com/watch?v=ZvnG30exrC0) щодо організацій та проведення дистанційного
навчання за допомогою сервісу Google Zoom
|
9.00-10.00
10.00-11.00
11.00-12.00
12.00-14.00
|
Д/з 8 клас з інформатики. Створити проект програми
за зразком на сторінці 202 в підручнику, прочитати п 6.4 ст 200 та переглянути презентацію до уроку.
Д/з
7 клас з інформатики Прочитати у
підручнику пункт 3.3 ст100. Виконати завдання 3, 6 ст106. В кого є комп'ютер
завантажте програму скретч з Інтернету та створіть проект згідно зразка на
сторінці 106
|
6.
|
Четвер,
19.03.20
|
1.
Відбір
веб-сервісів для дистанційного навчання.
2.
Підготовка
і розміщення матеріалів з предмету математика та інформатика для учнів 5-11
класів згідно розкладу уроків на сайті та в соціальній мережі Viber
3.
Збір
виконаних практичних завдань,
відповідей на тести учнями.
4.
Робота
зі шкільною документацією (класним журналом)
5.
Реєстрація на курс Основи
веб-розробки (HTML, CSS, JavaScript) на платформі ed-era та проходження
завдань першого модуля.
6.
Інформування батьків про «5 речей про кароновірус,
які потрібно знати батькам – МОН та МОЗ дають роз’яснення» https://mon.gov.ua/ua/news/5-rechej-pro-koronavirus-yaki-potribno-znati-batkam-mon-ta-moz-dayut-rozyasnennya
|
9.00-10.00
10.00-11.00
11.00-12.00
12.00-14.00
|
Д/з з інформатики по темі Пр.робота 2. Створення
веб-сторінок. Матеріали до уроку
|
7.
|
П’ятниця,
20.03.20
|
1.
Індивідуальні
консультації з учнями школи, щодо виконання завдань дистанційно.
2.
Допомога
педагогічним працівникам щодо наповнення навчальними матеріалами сайту школи http://saytveltelk.at.ua/
3.
Збір
виконаних практичних завдань,
відповідей на тести учнями.
4.
Відбір
веб-сервісів для дистанційного навчання.
5.
Підготовка
і розміщення матеріалів з предмету математика та інформатика для учнів 5-11 класів
згідно розкладу уроків на сайті та в соціальній мережі Viber
6.
Робота
зі шкільною документацією (класним журналом)
|
9.00-10.00
10.00-11.00
11.00-12.00
12.00-14.00
|
Д/з 9 клас з
інформатики по темі . Прочитати у
підручнику пункт 9.2 ст247. Виконати завдання 2, 5 ст257.
Д/з 8 клас з інформатики. Створити проект програми
за зразком на сторінці 215 в підручнику, прочитати п 6.5 ст 216 та переглянути презентацію до уроку.
https://1drv.ms/p/s!Aih_762gaea_nBIhcimcwbc5cel7?e=VievHn
|
8.
|
Понеділок,
23.03.20
|
1.
Реєстрація
на вебінарі «Використання сервісу Zoom для проведення дистанційних занять» на сайті
naurok.com.ua
2.
Допомога
педагогічним працівникам щодо наповнення навчальними матеріалами сайту. http://saytveltelk.at.ua/
3.
Підготовка
і розміщення матеріалів з предмету
4.
Підготовка
і розміщення матеріалів з предмету математика та інформатика для учнів 5-11 класів
згідно розкладу уроків на сайті та в соціальній мережі Viber
5.
Рекомендації для батьків та учнів щодо дистанційної
освіти (список корисних посилань)
|
9.00-10.00
10.00-11.00
11.00-12.00
12.00-14.00
|
|
9.
|
Вівторок,
24.03.20
|
1.
Відбір
веб-сервісів для дистанційного навчання.
2.
Підготовка
і розміщення матеріалів з предмету математика та інформатика для учнів 5-11 класів
згідно розкладу уроків на сайті та в соціальній мережі Viber
3.
Консультації
з батьками в телефонному режимі.
4.
Допомога
педагогічним працівникам щодо наповнення навчальними матеріалами сайту http://saytveltelk.at.ua/.
|
9.00-10.00
10.00-11.00
11.00-12.00
12.00-14.00
|
|
10.
|
Середа,
25.03.20
|
1.
Відбір
веб-сервісів для дистанційного навчання.
2.
Підготовка
і розміщення матеріалів з предмету математика та інформатика для учнів 5-11 класів
згідно розкладу уроків на сайті та в соціальній мережі Viber
3.
Збір
виконаних практичних завдань,
відповідей на тести учнями.
4.
Допомога
педагогічним працівникам щодо наповнення навчальними матеріалами сайтуhttp://saytveltelk.at.ua/.
5.
Участь у вебінарі «Використання сервісу Zoom для проведення дистанційних занять» на сайті
naurok.com.ua.
|
9.00-10.00
10.00-11.00
11.00-12.00
12.00-14.00
|
|
11.
|
Четвер,
26.03.20
|
1.
Відбір
веб-сервісів для дистанційного навчання.
2.
Підготовка
і розміщення матеріалів з предмету математика та інформатика для учнів 5-11 класів
згідно розкладу уроків на сайті та в соціальній мережі Viber
3.
Збір
виконаних практичних завдань,
відповідей на тести учнями.
4.
Допомога
педагогічним працівникам щодо наповнення навчальними матеріалами сайту.
5.
Індивідуальні
консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в
дистанційній формі
|
9.00-10.00
10.00-11.00
11.00-12.00
12.00-14.00
|
|
12.
|
П’ятниця
27.03.20
|
1.
Допомога
педагогічним працівникам щодо наповнення навчальними матеріалами сайту.
2.
Відбір
веб-сервісів для дистанційного навчання.
3.
Підготовка
і розміщення матеріалів з предмету математика та інформатика для учнів 5-11 класів
згідно розкладу уроків на сайті та в соціальній мережі Viber
4.
Збір
виконаних практичних завдань,
відповідей на тести учнями/
|
9.00-10.00
10.00-11.00
11.00-12.00
12.00-14.00
|
|
13.
|
Понеділок,
30.03.20
|
1.
Індивідуальні
консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній
формі
2.
Підготовка
і розміщення матеріалів з предмету математика та інформатика для учнів 5-11 класів
згідно розкладу уроків на сайті та в соціальній мережі Viber
3.
Оповіщення
у групі Viber важливої інформації для батьків та учнів, контроль за
виконанням завдань учнями.
|
9.00-10.00
10.00-11.00
11.00-12.00
12.00-14.00
|
|
14.
|
Вівторок,
31.03.20
|
1.
Відбір
веб-сервісів для дистанційного навчання.
2.
Підготовка
і розміщення матеріалів з предмету математика та інформатика для учнів 5-11 класів
згідно розкладу уроків на сайті та в соціальній мережі Viber
3.
Збір
виконаних практичних завдань,
відповідей на тести учнями.
4.
Індивідуальні консультації
для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі
5.
Оновлення
інформації на сторінках блогу
|
9.00-10.00
10.00-11.00
11.00-12.00
12.00-14.00
|
|
15.
|
Середа,
01.04.20
|
1.
Відбір
веб-сервісів для дистанційного навчання.
2.
Підготовка
і розміщення матеріалів з предмету математика та інформатика для учнів 5-11 класів
згідно розкладу уроків на сайті та в соціальній мережі Viber
3.
Збір
виконаних практичних завдань,
відповідей на тести учнями.
4.
Індивідуальні консультації
для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі
5.
Оновлення
інформації на сторінках блогу
6.
Проведення відео-конференції з учнями 7 класу
|
9.00-10.00
10.00-11.00
11.00-12.00
12.00-14.00
|
|
16.
|
Четвер,
02.04.20
|
1.
Підготовка
і розміщення матеріалів з предмету математика та інформатика для учнів 5-11 класів
згідно розкладу уроків на сайті та в соціальній мережі Viber
2.
Збір
виконаних практичних завдань,
відповідей на тести учнями.
3.
Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час
навчання в дистанційній формі.
|
9.00-10.00
10.00-11.00
11.00-12.00
12.00-14.00
|
|
17.
|
П’ятниця,
03.04.20
|
1.
Відбір
веб-сервісів для дистанційного навчання.
2.
Підготовка
і розміщення матеріалів з предмету математика та інформатика для учнів 5-11 класів
згідно розкладу уроків на сайті та в соціальній мережі Viber
3.
Збір
виконаних практичних завдань,
відповідей на тести учнями.
4.
Корекція календарно-тематичного планування.
|
9.00-10.00
10.00-11.00
11.00-12.00
12.00-14.00
|
|
Робота на карантині
Підписатися на:
Дописи (Atom)
Немає коментарів:
Дописати коментар